سوالات متداول مرکز ترجمه دیلمانج

سوالات متداول سوالاتی هستند که قبلاً توسط مرکز ترجمه به آن‌ها پاسخ داده شده است و لیستی از آن‌ها در اینجا آمده است. پیشنهاد می‌شود قبل از ارسال درخواست پشتیبانی جدید، سوالات متداول را مطالعه بفرمایید. در صورتی که پاسخ خود را در این قسمت نیافتید، یک درخواست پشتیبانیِ جدید ایجاد کنید و یا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول ثبت و پردازش سفارش

چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

با ورود به صفحه‌ی ثبت سفارش به راحتی می‌توانید با تکمیل یک فرم، سفارش خود را ثبت نمایید.

بعد از ثبت سفارش و ارسال فرم، چه اتفاقی می‌افتد؟

ابتدا اپراتور ترجمه سفارش دریافتی را بررسی کرده و قیمت گذاری می‌کند. سپس برای هماهنگیِ بعدی با کاربر تماس گرفته می‌شود.

آیا قیمت‌گذاری در این مرکز ترجمه رایگان است؟

بله. قبل از هرگونه اقدامی سفارش به رایگان قیمت‌گذاری شده و به کاربر اعلام می‌شود.

آیا نیاز به مراجعه‌ی حضوری وجود دارد؟

خیر. تمامیِ خدمات ارائه شده در این مرکز ترجمه به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه‌ی حضوری در هیچ یک از مراحل وجود ندارد.

برای ثبت سفارش باید ثبت‌نام کرد؟

جهت ثبت سفارش در این مرکز ثبت‌نام اجباری نیست و ثبت سفارش با سرعت حداکثری انجام می‌شود. اما امکان ثبت‌نام نیز محیا شده است.

سوالات متداول پیگیری سفارش

اگر ثبت‌نام نکنم، امکان پیگیری سفارش من وجود دارد؟

البته که وجود دارد. تمامی امکاناتی که برای پیگیری سفارش تعبیه شده است برای هر دو نوع کاربر یکسان می‌باشد.

چرا پیام‌کوتاه‌های ارسالی مرکز ترجمه را دریافت نمی‌کنم؟

اگر تمام پیام‌ها را دریافت نمی‌کنید به احتمال زیاد امکان دریافت پیام‌کوتاه از شماره‌های مجازی برای شماره‌ی شما مسدود می‌باشد. اما اگر تنها چند پیام را دریافت نمی‌کنید، ممکن است به دلیل مشغول بودن شبکه و یا مشکلات سرور باشد که از دسترس ما خارج است.

کد پیگیری را وارد می‌کنم اما وضعیت سفارش من نمایش داده نمی‌شود. علت آن چیست؟

پس از ثبت نهایی سفارش (مرحله‌ی بعد از قیمت‌گذاری) چند ساعت طول می‌کشد تا وضعیت اولیه‌ی سفارش ثبت شود. پس از آن به روز رسانی‌ها آنی خواهد بود. همچنین ممکن است سفارش هنوز بررسی و قیمت‌گذاری نشده باشد. اگر به جز دو مورد ذکر شده وضعیت سفارش شما نمایش داده نمی‌شود یک درخواست پشتیبانی جدید ایجاد کنید.

سوالات متداول تحویل سفارش نهایی

آیا در این مرکز خدمات ضمانت ترجمه انجام می‌شود؟

بله، تمامی ترجمه‌های تحویلی به مدت ۷۲ ساعت ضمانت کیفی دارند. برای اطلاعات بیشتر به برگه‌ی ضمانت ترجمه مراجعه فرمایید.

اگر از ترجمه دریافتی ناراضی باشم، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

در چهارچوب قوانین مشخص شده در صفحه‌ی ضمانت ترجمه می‌توانید اعتراض خود را ثبت کنید. اعتراض ثبت شده توسط اپراتور بررسی و نتیجه‌ی آن به کاربر اعلام می‌شود. اطلاعات بیشتر در صفحه‌ی ضمانت ترجمه درج شده است.

تحویل سفارش‌ها به چه صورت است؟

در حالت عمومی سفارش‌ها به صورت تایپ‌شده از طریق ایمیل معرفی شده به هنگام ثبت سفارش به کاربر تحویل داده می‌شوند. اما کاربر می‌تواند روش پیشنهادیِ خود را نیز به هنگام ثبت سفارش به ما ارسال کند.

آیا فایل‌های ترجمه شده در اختیار افراد دیگر نیز قرار می‌گیرند؟

به هیچ وجه. مرکز ترجمه به هیچ وجه فایل‌های مشتریان را بدون کسب اجازه‌ی قبلی منتشر نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد حریم خصوصی، لطفا صفحه‌ی سیاست حریم خصوصی را مطالعه بفرمایید.

فایل تحویلی خود را گم کرده‌ام، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

تمامی سفارش‌ها و فایل‌های مشتری حداقل ۱۰ روز در مرکز ترجمه ذخیره می‌شوند و سپس به ترتیب و بر اساس ظرفیت موجود حذف می‌شوند (یعنی ممکن است فایل‌ها بیش از ۱۰ روز نیز نگهداری شوند)، در هر صورت یک درخواست پشتیبانی جدید ایجاد کنید تا رسیدگی شود.

سایر سوالات

صفحه‌ی عملیات کاربری چه کاربردی دارد؟

این صفحه به تمامیِ بخش‌های سیستم متصل می‌باشد و تنها با وارد شدن به آن صفحه با آدرسی کوتاه می‌توانید بسیاری از نیازهای خود در این مرکز ترجمه را رفع نمایید.

سوال دیگری دارید که در اینجا مشاهده نمی‌کنید؟

از ما بپرسید! برای به روز رسانی این بخش همواره نیازمند دریافت بازخورد از شما کاربران گرامی هستیم.