با استفاده از فرم تعبیه شده در این صفحه می‌توانید یک درخواست پشتیبانیِ جدید (تیکت) ایجاد کنید. چنانچه قبلاً در مرکز ترجمه‌ی دیلمانج ثبت‌نام کرده و وارد شده باشید، می‌توانید در تب تیکت‌ها، سابقه و وضعیت تمامی درخواست‌های پشتیبانی قبلیِ خود را مشاهده کنید. در غیر این صورت می‌توانید به صورت مهمان برای ما درخواست پشتیبانی ارسال کنید و پاسخ آن به صورت ایمیل برایتان ارسال می‌گردد. ثبت‌نام برای استفاده از قابلیت‌های پشتیبانی در این مرکز الزامی نمی‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از ایجاد درخواست پشتیبانیِ جدید، ابتدا بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. برای ثبت درخواست پشتیبانی تنها کافیست فرم زیر را تکمیل کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخدهی شود. چنانچه تمایلی به استفاده از سیستم تیکتینگ ندارید، می‌توانید درخواست‌های پشتیبانیِ خود را به ایمیل support@dilmanj.ir ارسال فرمایید.

همچنین از همین صفحه می‌توانید لیست تیکت‌های خود را به همراه وضعیت آن‌ها مشاهده کنید. برای این کار کافیست بر روی تب تیکت‌ها کلیک کنید.

توجه: مشاهده‌ی سابقه‌ی تیکت‌های قبلی در این قسمت نیازمند ثبت‌نام و وارد شدن به سیستم می‌باشد.

چنانچه از سیستم عامل اندروید یا iOS (گوشی تلفن همراه و تبلت) برای ارسال درخواست پشتیبانی استفاده می‌کنید بعد از فشردن دکمه‌ی ارسال چند لحظه صبر کنید، تا درخواست شما ثبت شود.

Category:
Please Wait

نام*


آدرس ایمیل*


موضوع*


شرح*


دسته‌بندی*


اولویت درخواست*


درخواست عمومی باشد Public

جلوگیری از روبات اسپم*
لطفاً در مربع مقابل تیک بزنید و کمی صبر کنید تا مطمئن شویم شما روبات نیستید.
wpspnocaptcha من روبات نیستم!

Please Wait...
Please Wait